Blog: Kernwaarden naleven en nastreven

Uit onze eigen ervaring en ervaringen van onze klanten, krijgen wij steeds meer de indruk dat een goede service niet voor alle bedrijven en winkels vanzelfsprekend zijn. Dit zorgt voor frustraties en vervelende momenten.

Bij veel bedrijven heb je niet het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt. Lange wachttijden op levering van producten of reparatie hiervan. Of bedrijven die je toch proberen te laten betalen bij fouten die onder de garantie vallen zijn ons een doorn in het oog. Het zijn slechts een aantal voorbeelden van hoe het niet moet.

Service is één van onze belangrijkste kernwaarden, bij ons staat de klant centraal en zij moeten een goed gevoel hebben bij onze service. Ook de producten die wij leveren, worden 'op maat' gemaakt speciaal naar wens van de klant. Alles gebeurt in een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding waarin wij altijd bereid zijn om een extra stap te zetten voor onze klant.

Wij streven er continue naar om de beste service en producten te leveren, die perfect aansluit bij behoeften onze klanten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.